JSOUZ ZDEhttps://www.zs1maje.cz/hodinove-dotace-predmetu
A ZCELA JISTĚ NA MNOHA dalších místech
_navíc v modeení době to mají na různných místech různé
_ale já budu vychházet z toho
jako by byly všude stejné_
=_Nyní _bdu psát moje mmeknřáře_ komentáře
_Začnu sizím jazykem v odkazu od třití třídy základní školy, ale podle nově stanovéých schrálech vládou pětikoalicí osnov bude cozí jazyk od první tří, což je paradoxní, protože s budou učit anglicky dřív, než vůbec budou umět číst a psát, absurdní._
K tomu dutno dotat
že angliština je těžká i pro lidí co se narodily v USA_
V americe se děti naučí nejprve anglicky mluvit, když ještě neumí psát a pak se dlouhé roky učí psát, protože se učí napsat každé jedno slovo, tak směšná je angliština!
A já si mylsím, že bychom měli udělat všechno pro to, aby přestala být angliština světovým jazykem!
Navíc je pitomost se učit cizí jazyk od prnví třídy základky
a navíc v době, kdy děti neumí číst a psát
a mnohdy mají špatnou slovní zásoby v českém jazykce
V praxi to znamená, že by se učili pravopis anglištiny dříve, než pravopis češtiny.
český jazyk ný zkurven složitý pravopis
_což si může podat ruku s angličtinou
nicméně ikdyž napíšu špatné XI YI A ŠPATNÉ Ě JE
TAK KAŽDÝ POZNÁ, CO JE TO ZA SLOVO
ZATÍM CO ŠPATNĚ NAPSANÉ ANGLICKÉ SLOVO NEMUSÍ NIKDO POZNAT_
ALE VŠIMNĚTE SI, V PRVNÍ TŘÍ DĚ SE UČÍ ČÍST A PSÁT A PAK SE NĚKOLIK LET UČÍ PRAVOPIS, ČESKÝ PRAVOPIS, KDY ČÍST A PSÁT UŽ DÁVNO UMÍ
_TAK TRAPNÝ JE ČESKÝ PRAVOPIS A NEBO TAK SNADNÉ JE UMĚT ČÍST A PSÁT
PROTOŽE PR
AVOPIS NEZAHRNUJU DO TOHO KOŠE UMĚT ČÍST A PSÁT
Z MÉHO POHLEDU ČLOVĚK UMÍ PSÁT I TEHDY KDYŽ NEUMÍ PRAVOPIS, PROTOŽE TO S TÍM S PROMINUTÍM NESOUVISÍ
ALE VEMTE SI, KOLIK ČASU MUSÍ ŽÁCI INVESTOVAT DO TOHO, ABY SE NAUČILI ZKURVENĚ SLOŽITÝ ČESKÝ PRAVOPIS, A PŘEMÝŠLEJTE, ABY SE NAUČILI ZKURVENĚ SLOIŽÝ ANGLICKÝ PRAVOPIS, A=TAK MUSÍ VNALOŽIT STEJNÉ MNOŽSTVÍ ČASIU
DĚTI SE BUDOU UČIT DVA PRAVOPISY SOUČASNĚ, REPEKTIVE JI DNES UČÍ
_POČTY HODIN ČESKÉHO JAZYKA ZA TÝDEN
SJU NASTAVENÉ PRO PRVNÍ AŽ PÁTÝ ROČNÍK NÁSLEDNOVNĚ
_9 10 9 7 7_
NUŽE V ANGLIČTINĚ BY TEORETICKY MĚLA BÝT STJENÁ HODINOVÁ DOTACE.
BUDU IGNOROVAT TO 9 Z ORVNÍ TŘÁDY JAKO ŽE SE DĚTI V PRNVÍ TŘÍDĚ UČÍ JENOM ČÍST A PSÁT IKDYŽ TO NENÍ PRAVDA.
ALE OD DRUHÉ TŘÁ Y SE UČÍ FURT JENOM ČESKÝ PRAVOPIS
_A TO DEJME TOMU V PRŮMĚRU 9 HODIN ZA TÝDEN_VE 2 3 4 5 ROČNÍKU
TAKŽE VLASGTNĚ BY SE DĚTI MĚLI UČI TAKÉ 9 HODIN TÝDNĚ ANGLICKY V 2 3 4 5 ROČNÍKU
ABY SE NAUČÍ TEN ANGLICKÝ PRAVOPIS, KTERÝ JE TAKÉ PEKELNĚ ZKURVNEÝ
A VLASTNĚ SER TÍM DOTÁVÁME K TOMU RPOOČ SEDĚTI NIKDY NENAUČÍ POŘÁDKNĚ ANGLICKY, NO PROTOŽE BY MUSELI MÍT PRO ANGLIŠTINU STEJNOU HODINOVOU DOTACI JAKO PRO ČESKÝ JAZYK
____NEVÍM, ZDALI SI TO NĚKDO UVĚDOMUJE, ALE POKUD JE TAK OHROMNÉ MNOŽSTVÍ VUYČOVACÍH HODIN VĚNOVÁNO ČESKÉMU JAZYKU, TAK BY TAK OH
ROMNÉ MNOŽSTVÍ VYUČOVACÍH HODIN MĚLO BÝT NEBO MUSELO BÝT VĚNOVÁNO TAKÉ ANGLIŠTINĚ, ABY TY DĚTI SKUTEČNĚ UMĚLI ANGLICKY
_Z OPAČNÉHO KONCE PŘEDPOKLÁDÁME, ŽE SE JEDINĚ NAUČÍ ANGLICKY ZA MENŠÍ POČET HODIN, NEŽ KOLIK HODIN SE UČÍ ZKURVENÝ ČESÝ PRAVOPIS V RODNÉM ČASKÉM JAZYCE
_SOUČASNĚ SE NA TO MŮŽEME DÍVAT TAK, JAK ZKURVENĚ JE SLOŽÝ ČESKÝ _PRAVOPIS
KDYŽ PŘEDPOKLÁDÁME PODLE HODINOVÉ DOTACE
ŽE POTŘEBUJEME NA ČESKÝ PRAVOPIS ÍCE HODIN NEŽ NA VÝUKU CIZÍHO JAZKYA, KDY V CIZÍM JAZYCE SE MUSÍ DĚTI NAUČIT NEJENOM PRAVOPIS, ALE TAKÉ VÝSLOVNOST A JEŠTĚ K TOMU SLOVNÍ ZÁSOBU.
A PŘESTO VŠECHNO MAJÍ PRO ANGLIČTINU MÉNĚ VYUČOVACÍCH HODIN, NEŽ V ČESKÉM JAZYCE JENOM PRO PRAVOPIS.
_V ČESKÉM JAZCE SE DĚTI NEUČÍ SLOVNÍ ZÁSOBU ANI VÝSLOVNOST ALE JENOM PRAVOPIS, A PŘESTO MAJÍ K DIPOZICI JENOM ZA ÚČELY ČESKÉHO PRAVOPISU VÍCE HODIN, DOKONCE DALEKO VÍCE HODIN, NEŽ ANGLIŠTINĚ, KDE SE UČI KROM ANGLCKÉHO PRAVOPIS TAKÉ ANGLICKOU VÝSLOVNOST, ANGLICKOU GRAMATIKU NEDLE PRAVOPISU, A TAKÉ SLOVNÍ ZÁSOBU.
V ČESKÉM JAZCE SE DĚTI UČÍ PRAVOPIS, ALE NIKOLIV GRAMATIKU , TU UŽ UMÍ_
JAK ÝJE MEZI TÍM ROUDÍL?
ROZDÍL MEZI GRAMATIKOU A PRAVOPISEM?
CHYBY V ČESKÉ GRAMATICE DĚLAJÍ CIZINCI A TO NAPŘÍKLAD TAK ŽE NESPRÁVNĚ SKLONUJÍ, ALE TOTO DĚTI UMÍ JEŠTĚ NEŽ ZAČNOU CHODIT DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY._
NAPROTI TOMU PRAVOPIS JE TO, CO SE DÁ VYUŽÍT JENOM A POUZE PŘI PSANÍ ALE PŘI MLUVENÍ NIKOLIV._
TENTO ČLÁNEK SE ASI MĚL JMENOVAT ČESKÝ JAZY VERSUS ANGLICKÝ JAYK VE VÝUCE REPEKTIVE HODINOVÉ DOTACI
MOŽNÁ
_POCHYBUJI, ŽE BY SE NĚKDO VŮBEC ZAČAL ZAMÝŠLET NAD TÍM, CO JSEM NAPSAL, V ČESKÉ REPUBLICE JAKOŽTO ANI V NAŠEL VZORU AMERICE A ANG_LII
NIKDO MOC NEPŘMÝŠLÍ, LIDÍ V ČESKÉ RPEUBLICE NERADÍ MYSLÍ, TAKŽE BUDOU JEN KAFRAT, CO SI TO DOVOLUJE ZPOCHYBNOVAT VŠEDOKONALÉ ČESKÉ ŠKOLSTVÍ A BLA BLA BLAZKUSILSEM NAPSALNĚJAKÉ KLIČOVÉ SLOVA
A TO JE ASI VŠEHNNO, ZVEŘEJNÍM S ČASEM ZAČÁTKU PSNAÍ