anglický jazyk II

27. únor 2025 | 10.26 |
blog › 
anglický jazyk II

=>anglický jazyk<=JZ=>

Loading

1.2.1. Charakteristika předmětu - ANGLICKÝ JAZYK

Obsahové vymezení
Anglický jazyk je vyučovací předmět, který reprezentuje jeden ze dvou školou nabízených jazyků v rámci vzdělávacího oboru Cizí jazyk. Jeho osvojování pomáhá žákům zvýšit možnost vyššího uplatnění v osobním, studijním a především pracovním životě. Zároveň žákům umožňuje poznávat odlišnosti ve způsobu života lidí jiných zemí a jejich kultur.

Časové vymezení
Anglický jazyk je povinný předmět s hodinovou dotací 3 hodiny ve 3.ročníku, 4 hodiny ve 4. a 5.ročníku, 3 hodiny v 6.ročníku a 4 hodiny v 7.,8., a 9.ročníku.<=JZ=>Realizovaná průřezová témata
V rámci předmětu Anglický jazyk jsou realizovány některé tematické okruhy průřezového tématu Multikulturní výchova.<=JZ=>Výchovné a vzdělávací strategie
3. - 5.ročník

V hodinách Anglického jazyka jsou pro rozvíjení a utváření klíčových kompetencí (kompetence pracovní, kompetence komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů) využívány následující postupy:
- učitel výrazně propojuje výuku s hudební, výtvarnou a dramatickou výchovou
- učitel podporuje zájem o jazyk,proto volí slovní zásobu podle zájmu dětí daného věku
- žáci jsou vedeni k jednoduchým a přirozeným reakcím v nejběžnějších situacích každodenního života
- učitel upřednostňuje ústní projev před dovednostmi číst a písemně se vyjadřovat<=_TU POSLEDNÍ ODRÁŽU SEM NEPOCHOPIL
_ASI BY SE MĚLO ROZLIŠOVAT A TÍMPÁDEM I ZMÍNIT, ZDA SE JEDNA O ČTENÍ NAHLAS NEBO POTICHU, PROTOŽE V TOM JE ROZDÍL S OHLEDEM NA VÝSLOVNOST, KDO ČTE T=NAHLAS, TAK TAKÉ MLUVÍ
_JÁ ČASTO VYHLEDÁVÁM IFORMACE NA INTERNETU B = VE SVÉM
 ŽIVOTŠ_
COŽ V PRAXI ZNAMENÁ, _ŽE ANGLIČTINU HODNĚ UŽUIJU PROTOŽE SPOUSTA VĚCÍ NENÍ NA INTERNETU ČESJY,
ALE ZÁROVEN VYUŽÍJU VLASTNĚ JEN PÍSEMNOU PODOB _ANGLIČTINY
NAŠTĚSTÍ NEMUSÍM S NIKÝM MLUVIT VE SVÉM ŽIVOTĚJZ=>- učitel klade důraz i na neverbální komunikaci a podporuje tím představivost dětí, jejich aktivitu a invenci
- učitel se soustředí na osvojení zvukové podoby jazyka, což podporuje využitím nahrávek říkanek, básniček, písniček apod.
- učitel věnuje pozornost schopnosti reagovat na pokyny k čemuž používá vhodné modelové situace, scénky a hry<
NEUMÍM SI PŘEDSZvit
že bych byl nucen používat i mluvenou angůičtinu===================================
=>6. - 9.ročník
V hodinách Anglického jazyka jsou pro rozvíjení a utváření klíčových kompetencí (kompetence pracovní, kompetence komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů) využívány následující postupy:
- volbou vhodných témat učitel rozvíjí u žáků dovednosti porozumění mluvenému slovu, psanému textu a aktivnímu použití jazyka.
- učitel podporuje formy založené na spolupráci žáků a ti si tak rozvíjejí schopnost vézt rozhovor
- učitel využívá anglické literatury a tiskovin k rozvoji komunikativních schopností žáků
- vyučující klade důraz na postupný nárůst významu čtenářských a písemních dovedností
- učitel dbá na integrované zařazování anglického jazyka v kombinaci s PC a internetem
- učitel podporuje rozvíjení komunikačních dovedností žáků navazováním kontaktů s anglicky hovořícími osobami, zejména prostřednictvím internetu
- v používaných formách a metodách práce je preferováno kooperativní vyučování<=ažtady
dočetl sem ten 6-9r_
mám z toho pocit velké náročnosti, _je to asi jiné se bavit anglicjy s jiným žákem a před přes
internet s nějakým ?angličanremjz_
začpsa+3dhotovo 24na27

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář