Obsahové vymezení
Anglický jazyk je vyučovací předmět, který reprezentuje jeden ze dvou školou nabízených jazyků v rámci vzdělávacího oboru Cizí jazyk. Jeho osvojování pomáhá žákům zvýšit možnost vyššího uplatnění v osobním, studijním a především pracovním životě. Zároveň žákům umožňuje poznávat odlišnosti ve způsobu života lidí jiných zemí a jejich kultur.
Časové vymezení
Anglický jazyk je povinný předmět s hodinovou dotací 3 hodiny ve 3.ročníku, 4 hodiny ve 4. a 5.ročníku, 3 hodiny v 6.ročníku a 4 hodiny v 7.,8., a 9.ročníku.tak to je opravdu masivní hodinová dotaceZA NÁS BYL TEPRVE VE 4. ROČNÍKU, _A V KAŽDÉM ROČNÍKU ASI KROMM ČTVRTÉHO _3HODINY TÁDNĚ
1.2.1. Charakteristika předmětu - ANGLICKÝ JAZYK
5 6 7 8 9
_5X3HODINY+2HODINY ZA 4.RIČNÍK JE_17-
_NOVĚ
3+4+4ZA PERVNÍ STUPEN
3+4+4+4_ZA DRUHÝ STUPEN
_11+_+15_=26 2_6
DNESKA 26, TEHDY 17_
JE TO SPRÁVNĚ?_NA TUTO OTÁZJZ HE TĚŽKO ODPOVÍDÁ, NEUSTÁLE SE ZDŮRAZNUJE
DŮLEŽIOTST CIZÍCH JAZYKŮ A TO UŽ DLOUHÁ LÉTA, A V GLOBALIZOVANÉM SVĚTĚ MOŽNÁ JE DŮLEŽITÁ, ALE
_ODSUD
PODSUD,
JEDNAK SEŘÍLIŠ UPÍNÁME NA ZÁPAD A JSME RUKOM_=RUKOJMÍ_
ZÁPADU
A PAK- NENÍ ZDE ŽÁDNÁ ALTERNATIVA PRO ŽÁKY , KTEŘÍ NA TO PROSTĚ NEMAJÍ, A TO NEZNAMENÁ, ŽE BY MUSELI BÝT MENTÁLNĚ RETARDOVANÍ, PROTOŽE CIZÍ JAZYK JE NĚCO SPECIFICKÉHO, A NAOPAK MENTÁLNĚ RETARDOVANÝM MŮŽE MASIVNÍ VÝUKA VY-HOVOVAT
_OVŠEM NABZÍ SE ZDE HNED DVĚ OTÁZKY TU PRVNÍ SEM UŽ ZODPOVĚDĚL, TEDY KOLIK JE VYUČOCÍCH HODIN, A TA DRUHÁ JEM KOLIK SE THO ŽÁCI MUSÍ NAUČIT.
ASI KDYBY SE OD MÝCH DOB POUZE NAVÝŠIL POČET HODIN, ALE NIKOLIV UČIVI, TAK BY TO BYLO VLASTNĚ SNADNĚJŠÍ, NEŽ D NES, NA STEJNÉ UČIVO BY BYLO VÍCE HODIN,
JENŽE
_SICE DO TOHO NEVIDÍM, ALE DÁ SE OČEKÝVAT, ŽE SE NAVÝŠILO UČIVOJZ=>Organizační vymezení
3. - 5.ročník – Výuka probíhá v budově školy. Pokud je to nutné, žáci jednotlivých tříd jsou rozděleni do skupin. V hodinách jsou využívány hlasové i obrazové nahrávky. Žáci využívají i učebnu informatiky, kde na počítačích pracují s anglickými výukovými programy.
6. - 9.ročník – Výuka probíhá v budově školy. Pokud je to nutné, žáci jednotlivých tříd jsou rozděleni do skupin. Od 7.ročníku je jedna vyučovací hodina vyčleněna pro předmět Konverzace v anglickém jazyce, kde je kladen důraz především na mluvený projev. V hodinách jsou využívány hlasové i obrazové nahrávky. Žáci využívají i učebnu informatiky, kde na počítačích pracují s anglickými výukovými programy.
Realizovaná průřezová témata
V rámci předmětu Anglický jazyk jsou realizovány některé tematické okruhy<=JZ=>Realizovaná průřezová témata
V rámci předmětu Anglický jazyk jsou realizovány některé tematické okruhy průřezového tématu Multikulturní výchova.<_ _=JZ
3. - 5.ročník – Výuka probíhá v budově školy. Pokud je to nutné, žáci jednotlivých tříd jsou rozděleni do skupin. V hodinách jsou využívány hlasové i obrazové nahrávky. Žáci využívají i učebnu informatiky, kde na počítačích pracují s anglickými výukovými programy.
6. - 9.ročník – Výuka probíhá v budově školy. Pokud je to nutné, žáci jednotlivých tříd jsou rozděleni do skupin. Od 7.ročníku je jedna vyučovací hodina vyčleněna pro předmět Konverzace v anglickém jazyce, kde je kladen důraz především na mluvený projev. V hodinách jsou využívány hlasové i obrazové nahrávky. Žáci využívají i učebnu informatiky, kde na počítačích pracují s anglickými výukovými programy.
Realizovaná průřezová témata
V rámci předmětu Anglický jazyk jsou realizovány některé tematické okruhy<=JZ=>Realizovaná průřezová témata
V rámci předmětu Anglický jazyk jsou realizovány některé tematické okruhy průřezového tématu Multikulturní výchova.<_ _=JZ
ZAČPSA+3D
24+3 02 2025 _10 00JDU TO PŘEPSTJEPŘEPSÁNÍ>27<_MÍSTO 24