=>1.1.5. Český jazyk - 2. ROČNÍK

25. únor 2025 | 12.34 |
blog › 
=>1.1.5. Český jazyk - 2. ROČNÍK

UČIVO

Mluvnice:
Druhy vět
Pořadí vět v textu
Věta, slovo – slovo souřadné, nadřazené, podřazené
Pořádek slov ve větě
Slovo, slabika, hláska, písmeno, rozdělení hlásek- tvrdé, měkké, obojetnépísmo má bát hláskové což znamená jen jedno i, protože tvrdé a měkké í je ve skutečnosti stejná hláska, ale dobře, dejme tomu, že písmo bue slabikové, apliování tvrdých a měkých slabik znamená slabikové, nikoiv hláskové písmo, ale dejme tomu, největší prasírna jsou však obojetné, a já myslím, žed si zde z veškerého lidu někdo dělá srandu
Abeceda
Znělé a neznělé souhlásky na konci a uvnitř slov- spodoba
Význam slabiky pro dělení slov
Písmeno ě ve slovech
Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky)
Vlastní jména osob a zvířat
Základní řady vyjmenovaných slov

Sloh:
Základní formy společenského styku
Jednoduchý popis
Děj – základ vypravování
Vyprávění podle obrázkové osnovy

Čtení a literární výchova:
Plynulé čtení jednoduchých textů
Slovní přízvuk
Čtení hlasité a tiché
Soustředěný poslech čtených textů, poezie, prózy
Text a ilustrace
Vyprávění, dramatizace pohádek a povídek
Báseň
Individuální četba

Psaní:
Tvary písmen abecedy
Správné spojování písmen, slabik
Umisťování diakritických znamének
Opis, přepis 13 03 , 13 04_je/bylo zrovma

Soustředěný poslech? Co to?_Soustředěný na co?_Jaký slovní přázvuk?_

Proč by se měly děti učit slovní přízvuk svého rodného jazyka?_napíšudan pisjeto hotovo_začpsa+24h

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář