Čtení a literární výchova :
Rozvoj fonetického sluchu, sluchová analýza a syntéza?_neumím si předstasit jak ten rozvoj fonetického _sluchu má vxpadat
Písmena malá, velká, tiskací, psací=z principu by seměla první učit písmena velká tiskací a to tak, že, jenom velká tiskací, protože ty jsou nejjednodušší, v praxi se učí malé velké tiskací psancí vše současně, což je špatně
Slabiky – otevřené, zavřené
Slova – čtení otevřených slabik ve slovech, čtení zavřených slabik na konci slov,
slova se skupinou dvou souhlásek, čtení slov se slabikotvornými souhláskami, slova s písmenem ě<= ě je debilovina, která se neměla nikdy zavádět, navíc to zaváděl někdo, kdo nepatřil do slovanských národů, se skupinami di, ti, ni a se shluky souhlásek
Hlasité čtení jednoduchých vět se správnou intonací
Uspořádání slov ve větě
Interpunkční znaménka
Délka samohlásek
Porozumění přečteným větám
Poslech, vyprávění, dramatizace
Recitace
Prosba, poděkování, omluva, blahopřání, pozdrav, oslovení
=recitace z pepíáru klidně, ale proboha, ne šprtání básniček!
Psaní
Příprava na psaní
Psaní prvků písmen a číslic
Písmo psací a tiskací
Psaní – písmeno, slabika, slovo
Diktát slov, jednoduchých vět
Velké počáteční písmeno u vlastních jmen osob a na začátku věty_
mělo by se psát něčín jiným než plnícím perem, protže to je to nejhorší, co může být_
Píšou dospělí lidé plnícím perem? Ne! Nikdy y nic tak hrozného nepoužili! Ale dětem to vnucují!_začpsa+48hjeto a ještě napíšunadpisjeto a ještšě vyberu veř riub