Literární výchova
Úvod do teorie literatury
Literatura starověku a středověkuNO, KDYBY JSME SI VE ŠKOLEETLI _JZ
Ilias
=>
Ilias<=_A ODYSA_=ODYSEA VYNECHÁVÁ MI KLÁVESNICE_
ČETLI TTO_, NEBO OBECNNĚ ŘECKÉ POVĚSTI, TAK BY TO BYLO SUPER. IKDYŽ DOMA SEM SI TO ČETL, BYLO TO LEPŠÍ, PROTOŽE ŠKOLNÍ PROSTŘEDÍ JE PŘECEJEN NEPŘÍJEMNÉ, A V TOM NEPŘÍJEMNÉM PROSTŘEDÍ MUSÍ ŽÁCI STRÁVIT TOLIK HODIN, SAMOZŘEJMĚ VŠIVHNI ŽÁCI NETRPÍ, PROTOŽE PRÍVĚ KV§ŮITĚM ŽÁKŮM JE TIO PROSTŘEDÍ PRO ŽÁKY NEPŘÍJEMNÉ, CIOŽ JE VLASTNĚ DŮVOD, PROČ NEBÝT HRDÝ NA NÁŠ NÁROD RESPEKTIVE NÁRODY_JÁ NEČTU_
TESY Z MÉHO POHLEDU JSOU STÁL_=STARÉ BÍJE A POVĚSTI
TOU JEDINOU STRAVITELNOU LITERATUTOU CO SE BELETRIE TÝČE, JINAK JE PRO MĚ JEN ODBORNÁ LITERATURA====================================K TOMU MĚ JEŠTĚ NAPADÁM ŽE V DĚJEPISU
JE STAROVĚK V 6.TŘÍDĚ,
TAKŽE TEN LITERATURA A ČESKÝ JAZYK,
NENÍ SYNCHRONIZOVANÝ ČASOVĚ S DĚJEPISEM,
SYNCHRONIZOVANÍ ROČNÍKY NEJSOU========================_ZAČPSA+_48H
Životopisná literatura
Nejstarší literatura – kroniky
Husitská literatura
Přehled literárních žánrů-lyrika, epika, drama