Člověk a svět práce | Technické činnosti (TČ) | 1 | 3 | ||||
Vaření a údržba domácnosti (VAŘ) | 1 | ||||||
Svět práce (SP) | 0,5 | 0,5 |
_NUŽE NEBUDU KOLEMTOVAT VAČENÍ, PROTOŽE TO MĚLI JEN HOLKY
_CP SE TÝŠE _PRACOVNÍ CÝHOVY_
_NĚJAKÁ VÝUKA K _NĚJAKÉ ZÁKLANŘÍ ŘEMESLNÉ DOVEDNOSTI, BY MĚLA SMYSL, DÁVÁ TO LOGIKU, JENŽ
_JENŽE TO BY TA PRACOVNÍ VÝCHOVA MĚLA VYPDAT TAK, JAK BY MŠLA VYPADAT, A TAK JAK SEM TO ZAŽIL JÁ, ABSOLUTNĚ VŮBEC NEVYPDALA, JAK BY MĚLA VYPDAT
:ROZHODNĚ TO NEBYLO O TOM, ŽE BYCH SE NĚCO NAUČIL, BYL TO JAKÝSI TRESTANECKÝ PŘEDMĚT PŘ=KTERÝ SI MÁM ODPIKAT,
_BYL SEM TAM PROTO, ABYCH SI _SPLNIL TREST ZA NĚCO NEVÍM CO, NIKOLIV PROTO, BAYCH SE SKUTEČNĚ NĚCO NAUČIL, ZÁKSLA ZRUČNOST, DOVEDNOST A TAK DÁLE_
ROZHODNĚ BY TENTO PŘEDMĚT NEMĚL BÝT POVINNÝ PROTOŽE JAKMILE ŽÁD=ŽÁK
ZJISTÍ, ŽE JE VLASTNĚ TENTO PŘEDMT K NIČEMU, TAK BY MĚL MÍT MOŽNOST SE JEJ NEÚČASTNIT_
_NÁS VYUČOVALA PRACOVNÍ VÝCHOVU NEBO PRACOVNÍ ČINOSTI
SPÍŠ SE TO ASI JMENOVALO PRACOVNÍ ČINOSTI
ZA NÁS
_TECHNICKÉ ČINOSTI SE TO NEJMENOVALO A VÝCHOVA MYLSÍM TAKÉ NE, _ALE TO JE JENOM, MĚLO JSME TO JENOM POD JINÝM NÁZEVEM_ŽENA
UŽ JENOM TO, ŽE PRACOVNÍ ČINOST, V DÍLNĚ, VYUČO:VALA
VYUČUJE
ŽENA,
JE CHYBA
_KDYŽ SE ŘEKNE KUTIL, KOHO SI PŘEDSTAVÍTE? NO POCHOTPEILNĚ CHLAPA!
_PRÁCI V DÍLNĚ BY MĚL VYUČOVAT KUTIL A JE TEDY LOGICKÉ ŽE TO MUSÍ BÝT MUŽ, PROTOŽE KUTIL JE VŽDY MUŽ
A NIKDY TO NENÍ ŽENA
PROTO PRÁCI V DÍLNĚ NIKDY NEMŮŽE A NESMÍ VYUČOVAT ŽENA_
KROM TOHO, TA NAŠE UČILKA, BYLA LESBA, BYLAOO ŽENA, KTERÁ VYPDALA JAKO MUŽ, ALE NEMYSLELA ANI JAKO MUŽ ANI JAKO ŽENA, BYLA ZAKOMPLEXOVANÁ, A Z DUŠE NENÁVIDĚLA VŠECHNY MUŽE I CHLAPCE_
BYLA TO ZAKOMPLEXOVANÁ SADISTKA_
OPRAVDU HODNĚ ZLOVOLNÁ BYTOST_
TAKÉ JSME JI MĚLI Z MATEMATIKY, VE KTERÉ UŽ BYLY SAMOZŘEJMĚ I HOLKY, A _PODLE TOHO, ŽE NÁS UČILA TAKOVÁ ZRŮDA, TA MATEMATIKA TAKÉ VYDALA
_SADISTICKÝ PŘEDMĚT A NAVÍC NÁ ANI NIC NENAUČILA CLEÝ DRUHÝ _STUPEN JSME SE ZASEKLI V TUPÝCH MECHANICKÝCH POČTECH NA RYCHLOST_RÁD BYCH O TOM VŠEM NAPSAL PODROBNOSTI, ALE TO BYCH SEDĚL U POČÍTAČE DO ZÍTRA, A STÁLE PSAL
TAKŽE MOŽNÁ NĚKDY POZDĚJI SE BUDU VĚNOVAT PODORBNOSTEM ALE DNES NE_JAKO PRVNÍ BYCH CHTĚL _DOKONČIT KOMPLEXNÍ POHLED NA ŠKOLSTVÍ
A PSÁT CO NEJMÉNĚ
A TO OBZLÁŠT S OHLEDU NATO, ŽE SE MI PÍŠE ŠPATNĚ
A NEDÁ SE PO PO MĚ JISTĚ VŮBEC ČÍST__PRVNÍ DRHÁ
POD_TRŽ_
Volitelné předměty | Ekologická výchova (EV) | 1,5 | 1,5 |
TAK TOTO JE TYPICKY TENDENČNÍ PŘEDMĚT MUSÍME BÝT EKOLOGIŠTÍ, TO SE NA NÁS DNESKA VALÍ ZE VŠECH STRAN
NE ,NECHI ŘÍCT, ŽE BYCHOM NEMĚLI BÝT EKOLOGIČTÍ, VŮBEC NE, J SÁM JSEM EKONOLOGICKÝ, VÍC, NEŽ JINÍ LIDÉ, ALE_OBÁVÁM SE ŽE TO BUDE JEN PROPAGANDA GLOBÁLNÍHO OTEPLOVÁNÍ__
Celkový týdenní počet hodin | 30 | 30 | 31 | 31 |
_TEN CELKOVÝ POČET TÝDENÍCH HODIN JE _JAK BYCH TO VYJÁDŘIL SLUŠNĚ, OPRAVDU DĚSNÝ
_DEJEM TOMU ŽE TO NA DRUHÉM STUPNI UŽ NEJSOU DĚTI, ALE MYSLÍM SI, ŽE BY MĚLI MÍT ČAS ZAŽÍT NĚCO, NA CO BUDOU VZPOMÍNAT, A NÉ ŽE STRÁVÍ CLEÉ DĚSTSTVÍ A DOSPÍVÁ_NÍ VE ŠKOEL_
TO JEZ PRINCIPU ŠPATNĚ
VELMI ŠPATN+
__https://duckduckgo.
com/?q=hodinov%C3%A1+dotace+prvn%C3%AD+stupen+%C5%A1kola&ia=web
/
https://www.zsnasavrky.cz/ucebni-plan-pro-i-stupen/
/
https://www.zsnasavrky.cz/ucebni-plan-pro-ii-stupen-svp/
_=JZ
TAKŽE ABYCH TO SEČETL
6,TŘÍDY
Český jazyk a literatura (ČJ)0NULA
0 NULA_PROSTĚ M=BUD ČLVOĚK NEUMÍ ČESKÝ JAZYK A UČÍ SE ŠESKÁ JAZYK A NEBO ČESKÝ JAZYK JIŽ UMÍ A UČI SE ANGLICKY, OBOJÍ SOUČASNĚ NEJDE
LOGIKCY TEDY NA DURHÉM STUPNI NULA ČEŠTINY A BUDE SE UŠIT ANGLICKÝ JAZYK
Anglický jazyk (AJ) | 3 | 3 | 3 | 3 |
POKUD TAM BDUE ŠESKÝ JAZYKTAK JETO SPRÁVNĚ
Německý jazyk (NJ) | 2 | 2 | 2 |
PRO ZÁJEMCE ANO, ALE ABY BYL DRUHÝ ICZÍ JAZYK POVINNÝ PRO VŠECH,Y KDY NE VŠICHNI JSOU NA CIZÍI JAZYKY TALENTOVANÍ
_BLAUDÁSLOT/////////////////////////////
Matematika a její aplikace | Matematika (M) | 4+1 | 4+1 | 3+2 | 4+1 | 15 | 5 |
TĚM ČÍSLŮ NEORZUMÍM ALE_MATAMATIKA ANO, ALE JEN KDYŽ BUDE VYPADAT TAK, JAK BY MĚLA VYPDAT, NIKOLIV TUPÉ MECHANICKÉ POČTY NA RYCHLOST_
KDŽYTO SEČTU
_ANGLIČTINA 3+ MAMATATIKA 4__Informatika (INF)1Dějepis (D2__
Občanská výchova (OV) | 1 | 1 | 1 | |
Člověk a příroda | Fyzika (F) |
2__Přírodopis (PŘ)2>Zeměpis (Z)<2__>Technické činnosti (TČ)<1__
3+4+1+2_+1+2_
A3 M3 I1 D2 _OV_1 F2 P2 Z2_ TČ 1__
M VLADNTĚ 4
7+3_+7_+1_
10+8_
18_
TAKŽE MĚ TO VYCHÁZÍ ŽE BY V ŠESETÉM ROČNÍKU MĚLA MLÝDĚT_
MLÁDĚŽ
_18_HODIN VYUČOVACÍH TÁDNĚ_NIKOLIV TŘICET JAK JE V ROZPISU
_A PŘESTO SEM NEMUSLE ŠKRTNOU NIC DŮLEŽIUTÉHO:BA ANI REDUKOVAT,
ŠKRTNUL SEM JENOM VÝCHOVY A ČESKÁ AZYK, TO DÁ ROZUM, K=ŽE KDŽY SE DÍTĚ UČÍ ANLGICKY
ŽE ČESKÝ JAZYK PŘECE UŽ UMÍ
_TAKÉ SEM MOHL UVAŽOVAT NAD REDUKCI DĚJEPISU, COŽ SEM ALE NEUDĚLLA
_JAKO Z PRINCIPU, _VŠECHNY PŘEDMĚTY CO TAM JSOU BY SE DALI REDUKOVAT NA POLOVINU,
PROSOTĚ BY SETOHO POLOVINA UČIVLA
PROTOŽE NIKDE NENÍ PSÁNO A DÁVNO, _CO BY MĚLI UMĚT A ZNÁT VŠICNI A CO JENOM TI, KTEŘÍ BUDOU POKRAČOVAT V DALŠÍM VZDLĚÁVÁNÍ, A KROM TOHO,
_V PRYXI JE NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE ZOLIK DEMENTŮ POSTIŽENCŮ ŽE
_ŽE SE VLASTNĚ NEUŠÍ A NEMOHOU UČIT VŮBEC NIC, A TY PŘEDMĚTY MAJÍ JEOM FORMÁLNĚ//////////KURNIK CO TO JE TADYZASE ZAVYSKAKOVACÍ LSTEČEK Z PRAVA NASTÉ OBRAHOVKCE ACHJO
RUŠIVÉ JAK SVNINA_
NAVÍC, KDYŽ BY Z UČEBNÍCH OSNOV ZMIZELI VÝCHOVY, STÁT BY SE JIŽ NEMUSLE STARAT O KVALITU HUDBENÍ VÝCHOVY, A MOHL BY SE STARAT VÍCE O KVALITU TĚCH PŘEDMĚTU, KTE NA TOM SKUTEČNĚ ZÁLEŽÍ_ZAČPSA+48