KOLIK VYUČOVACÍH HODIN PRO DRUHÝ STUPEN

12. únor 2025 | 16.26 |
blog › 
KOLIK VYUČOVACÍH HODIN PRO DRUHÝ STUPEN
Člověk a svět práce Technické činnosti (TČ) 1 3
Vaření a údržba domácnosti (VAŘ) 1
Svět práce (SP) 0,5 0,5

_NUŽE NEBUDU KOLEMTOVAT VAČENÍ, PROTOŽE TO MĚLI JEN HOLKY

_CP SE TÝŠE _PRACOVNÍ CÝHOVY_

_NĚJAKÁ VÝUKA K _NĚJAKÉ ZÁKLANŘÍ ŘEMESLNÉ DOVEDNOSTI, BY MĚLA SMYSL, DÁVÁ TO LOGIKU, JENŽ

_JENŽE TO BY TA PRACOVNÍ VÝCHOVA MĚLA VYPDAT TAK, JAK BY MŠLA VYPADAT, A TAK JAK SEM TO ZAŽIL JÁ, ABSOLUTNĚ VŮBEC NEVYPDALA, JAK BY MĚLA VYPDAT

:ROZHODNĚ TO NEBYLO O TOM, ŽE BYCH SE NĚCO NAUČIL, BYL TO JAKÝSI TRESTANECKÝ PŘEDMĚT PŘ=KTERÝ SI MÁM ODPIKAT,

_BYL SEM TAM PROTO, ABYCH SI _SPLNIL TREST ZA NĚCO NEVÍM CO, NIKOLIV PROTO, BAYCH SE SKUTEČNĚ NĚCO NAUČIL, ZÁKSLA ZRUČNOST, DOVEDNOST A TAK DÁLE_

ROZHODNĚ BY TENTO PŘEDMĚT NEMĚL BÝT POVINNÝ PROTOŽE JAKMILE ŽÁD=ŽÁK

ZJISTÍ, ŽE JE VLASTNĚ TENTO PŘEDMT K NIČEMU, TAK BY MĚL MÍT MOŽNOST SE JEJ NEÚČASTNIT_

_NÁS VYUČOVALA PRACOVNÍ VÝCHOVU NEBO PRACOVNÍ ČINOSTI

SPÍŠ SE TO ASI JMENOVALO PRACOVNÍ ČINOSTI

ZA NÁS

_TECHNICKÉ ČINOSTI SE TO NEJMENOVALO A VÝCHOVA MYLSÍM TAKÉ NE, _ALE TO JE JENOM, MĚLO JSME TO JENOM POD JINÝM NÁZEVEM_ŽENA

UŽ JENOM TO, ŽE PRACOVNÍ ČINOST, V DÍLNĚ, VYUČO:VALA

VYUČUJE

ŽENA,

JE CHYBA

_KDYŽ SE ŘEKNE KUTIL, KOHO SI PŘEDSTAVÍTE? NO POCHOTPEILNĚ CHLAPA!

_PRÁCI V DÍLNĚ BY MĚL VYUČOVAT KUTIL A JE TEDY LOGICKÉ ŽE TO MUSÍ BÝT MUŽ, PROTOŽE KUTIL JE VŽDY MUŽ

A NIKDY TO NENÍ ŽENA

PROTO PRÁCI V DÍLNĚ NIKDY NEMŮŽE A NESMÍ VYUČOVAT ŽENA_

KROM TOHO, TA NAŠE UČILKA, BYLA LESBA, BYLAOO ŽENA, KTERÁ VYPDALA JAKO MUŽ, ALE NEMYSLELA ANI JAKO MUŽ ANI JAKO ŽENA, BYLA ZAKOMPLEXOVANÁ, A Z DUŠE NENÁVIDĚLA VŠECHNY MUŽE I CHLAPCE_

BYLA TO ZAKOMPLEXOVANÁ SADISTKA_

OPRAVDU HODNĚ ZLOVOLNÁ BYTOST_

TAKÉ JSME JI MĚLI Z MATEMATIKY, VE KTERÉ UŽ BYLY SAMOZŘEJMĚ I HOLKY, A _PODLE TOHO, ŽE NÁS UČILA TAKOVÁ ZRŮDA, TA MATEMATIKA TAKÉ VYDALA

_SADISTICKÝ PŘEDMĚT A NAVÍC NÁ ANI NIC NENAUČILA CLEÝ DRUHÝ _STUPEN JSME SE ZASEKLI V TUPÝCH MECHANICKÝCH POČTECH NA RYCHLOST_RÁD BYCH O TOM VŠEM NAPSAL PODROBNOSTI, ALE TO BYCH SEDĚL U POČÍTAČE DO ZÍTRA, A STÁLE PSAL

TAKŽE MOŽNÁ NĚKDY POZDĚJI SE BUDU VĚNOVAT PODORBNOSTEM ALE DNES NE_JAKO PRVNÍ BYCH CHTĚL _DOKONČIT KOMPLEXNÍ POHLED NA ŠKOLSTVÍ

A PSÁT CO NEJMÉNĚ

A TO OBZLÁŠT S OHLEDU NATO, ŽE SE MI PÍŠE ŠPATNĚ

A NEDÁ SE PO PO MĚ JISTĚ VŮBEC ČÍST__PRVNÍ DRHÁ

POD_TRŽ_

Volitelné předměty Ekologická výchova (EV) 1,5 1,5

TAK TOTO JE TYPICKY TENDENČNÍ PŘEDMĚT MUSÍME BÝT EKOLOGIŠTÍ, TO SE NA NÁS DNESKA VALÍ ZE VŠECH STRAN

NE ,NECHI ŘÍCT, ŽE BYCHOM NEMĚLI BÝT EKOLOGIČTÍ, VŮBEC NE, J SÁM JSEM EKONOLOGICKÝ, VÍC, NEŽ JINÍ LIDÉ, ALE_OBÁVÁM SE ŽE TO BUDE JEN PROPAGANDA GLOBÁLNÍHO OTEPLOVÁNÍ__

Celkový týdenní počet hodin 30 30 31 31

_TEN CELKOVÝ POČET TÝDENÍCH HODIN JE _JAK BYCH TO VYJÁDŘIL SLUŠNĚ, OPRAVDU DĚSNÝ

_DEJEM TOMU ŽE TO NA DRUHÉM STUPNI UŽ NEJSOU DĚTI, ALE MYSLÍM SI, ŽE BY MĚLI MÍT ČAS ZAŽÍT NĚCO, NA CO BUDOU VZPOMÍNAT, A NÉ ŽE STRÁVÍ CLEÉ DĚSTSTVÍ A DOSPÍVÁ_NÍ VE ŠKOEL_

TO JEZ PRINCIPU ŠPATNĚ

VELMI ŠPATN+

__https://duckduckgo.

com/?q=hodinov%C3%A1+dotace+prvn%C3%AD+stupen+%C5%A1kola&ia=web

/

https://www.zsnasavrky.cz/ucebni-plan-pro-i-stupen/

/

https://www.zsnasavrky.cz/ucebni-plan-pro-ii-stupen-svp/

_=JZ

TAKŽE ABYCH TO SEČETL

6,TŘÍDY

Český jazyk a literatura (ČJ)0NULA

0 NULA_PROSTĚ M=BUD ČLVOĚK NEUMÍ ČESKÝ JAZYK A UČÍ SE ŠESKÁ JAZYK A NEBO ČESKÝ JAZYK JIŽ UMÍ A UČI SE ANGLICKY, OBOJÍ SOUČASNĚ NEJDE

LOGIKCY TEDY NA DURHÉM STUPNI NULA ČEŠTINY A BUDE SE UŠIT ANGLICKÝ JAZYK

Anglický jazyk (AJ) 3 3 3 3

POKUD TAM BDUE ŠESKÝ JAZYKTAK JETO SPRÁVNĚ

Německý jazyk (NJ) 2 2 2

PRO ZÁJEMCE ANO, ALE ABY BYL DRUHÝ ICZÍ JAZYK POVINNÝ PRO VŠECH,Y KDY NE VŠICHNI JSOU NA CIZÍI JAZYKY TALENTOVANÍ

_BLAUDÁSLOT/////////////////////////////

Matematika a její aplikace Matematika (M) 4+1 4+1 3+2 4+1 15 5

TĚM ČÍSLŮ NEORZUMÍM ALE_MATAMATIKA ANO, ALE JEN KDYŽ BUDE VYPADAT TAK, JAK BY MĚLA VYPDAT, NIKOLIV TUPÉ MECHANICKÉ POČTY NA RYCHLOST_

KDŽYTO SEČTU

_ANGLIČTINA 3+ MAMATATIKA 4__Informatika (INF)1Dějepis (D2__

Občanská výchova (OV) 1 1 1
Člověk a příroda Fyzika (F)

2__Přírodopis (PŘ)2>Zeměpis (Z)<2__>Technické činnosti (TČ)<1__

3+4+1+2_+1+2_

A3 M3 I1 D2 _OV_1 F2 P2 Z2_ TČ 1__

M VLADNTĚ 4

7+3_+7_+1_

10+8_

18_

TAKŽE MĚ TO VYCHÁZÍ ŽE BY V ŠESETÉM ROČNÍKU MĚLA MLÝDĚT_

MLÁDĚŽ

_18_HODIN VYUČOVACÍH TÁDNĚ_NIKOLIV TŘICET JAK JE V ROZPISU

_A PŘESTO SEM NEMUSLE ŠKRTNOU NIC DŮLEŽIUTÉHO:BA ANI REDUKOVAT,

ŠKRTNUL SEM JENOM VÝCHOVY A ČESKÁ AZYK, TO DÁ ROZUM, K=ŽE KDŽY SE DÍTĚ UČÍ ANLGICKY

ŽE ČESKÝ JAZYK PŘECE UŽ UMÍ

_TAKÉ SEM MOHL UVAŽOVAT NAD REDUKCI DĚJEPISU, COŽ SEM ALE NEUDĚLLA

_JAKO Z PRINCIPU, _VŠECHNY PŘEDMĚTY CO TAM JSOU BY SE DALI REDUKOVAT NA POLOVINU,

PROSOTĚ BY SETOHO POLOVINA UČIVLA

PROTOŽE NIKDE NENÍ PSÁNO A DÁVNO, _CO BY MĚLI UMĚT A ZNÁT VŠICNI A CO JENOM TI, KTEŘÍ BUDOU POKRAČOVAT V DALŠÍM VZDLĚÁVÁNÍ, A KROM TOHO,

_V PRYXI JE NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE ZOLIK DEMENTŮ POSTIŽENCŮ ŽE

_ŽE SE VLASTNĚ NEUŠÍ A NEMOHOU UČIT VŮBEC NIC, A TY PŘEDMĚTY MAJÍ JEOM FORMÁLNĚ//////////KURNIK CO  TO JE TADYZASE ZAVYSKAKOVACÍ LSTEČEK Z PRAVA NASTÉ OBRAHOVKCE ACHJO

RUŠIVÉ JAK SVNINA_

NAVÍC, KDYŽ BY Z UČEBNÍCH OSNOV ZMIZELI VÝCHOVY, STÁT BY SE JIŽ NEMUSLE STARAT O KVALITU HUDBENÍ VÝCHOVY, A MOHL BY SE STARAT VÍCE O KVALITU TĚCH PŘEDMĚTU, KTE NA TOM SKUTEČNĚ ZÁLEŽÍ_ZAČPSA+48

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář