Umění a kultura | Hudební výchova (HV) | 1 | 1 | 1 | 1 | 9 | |
Výtvarná výchova (VV) | 2 | 1 | 1 | 1 |
JÁ ŘÍKÁM, ŽE TOHLE NA ZÁKLADNÍ ŠKOLU NEPATŘÍ, NEPATŘÍ TO DO VŠEOBECNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ_
VŠICHNI LIDÉ BY MĚLI MÍT NĚJAKOU PŘEDSTAVU A SVĚTĚ__
O SVĚTĚ
COŽ ZNAMENÁ, ŽE BY MĚLI VĚDĚT CO TO JE HUDBA A ZPĚV, ALE NEZNAMENÁ TO ,ŽE BY SAMI MĚLI ZPÍVAT A VYTVÁŘET HUDBU_K VŠEOBECNÉMU VZDĚLÁNÍ PODLE MĚ PATŘÍ JENOM VĚDĚT CO TO JE_
_TOTOBY MĚLOBÝT V PODOBĚ KROUŽKU_NIKOLIV SOUČÁST VYUČOVÁNÍ_RESPEKTIVE OSNOV
SOUČÁST ONNOV BY MĚLY BÝT POVINNÉ PŘEDMĚTY A TAM SE MŮŽEME BAVIT O TOM, CO BY ŽÁCI MĚLI UMĚT
_ALE TOTO BY MĚLI BÝT KROZŽKYM
VOŽ ZNAMENÁ JEOM PRO ZÁJEMCE
A NIKOLIV S PEVNÝMA OSNOVAMA_PRPSTĚ T SU TO ZÁJEMCI O TENTO KROUŽEK URČI SAMI JAKÉ TO CHTŠJÍ MÍT
__
Člověk a zdraví | Tělesná výchova (TV) | 2 | 2 | 2 | 2 |
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPATŘÍ DO ŠKOLY!
_ŘÍKÁ SE ŽE DĚTI JSOU FXYZICKY VE ŠPATNÉM SRVU_=STAVU_
JÁ NIKTERACH NEROZPODUJI, ŽE LIDÉ NEMAJÍ KONDIČKU, VYPADAJÍ HROZNĚ, A BA COVÍ_VÍC
TOTO BY BYLO JEN TO NEJMENŠÍ, KDBY NEMĚLIKONČIŠKU A VYPADALI HROZNĚ
_ALE MUSÍR SI UVĚDOMIT, ŽE KDYŽ POLOVINĚ _POLOVINA DĚTI MĚLA V RANNÉM DĚTSTVÍ MOZKOVOU MRTVICI, TAK TO NELZE, NAHRADIT ZACHÁNIT VYLÉŠIT TĚLOCVIKEM, TAK TO OT NEFUNGUJE!
_STEJNĚ TAK KDYŽ IMUNTÍ SYSTÉM NAPADÁ SVALY, TAK TO TELOCVIKEM TAKÉ NEZACHRNÍNÍTE!_
ANO, LIDÉ BY MĚLI VYPADAT RCOHU SPORTOVNĚJI, ALE OTTO _NENÍ PROBLÉM TĚOCVIKU
TO NENÍ OTÁZKA NA TĚLOCVIKEM
A NAK_NAOPAK TĚLOCVIK JE H=ZHOUBNÝ
_NAVÍC BY TO CHTĚLO ABY SE PĚSTOVAT TĚLOCVIK NA MÍRU ŠITÝ TĚM _NAŠIM JEDINCŮM
_S MOZKOVÝMA MRTVICMA A TAK DÁLE
_ALE TAKOVÝ TĚLOCVIK NENÍ
ŠKOLNÍ TĚLOCIVK V ČESKÉHO REPUBLI_
/////////////KURVA PROČ SE MI SEM KLIKO SAMO?///////////_ZVEŘEJNÍM ZAČ PSA +48H////////////CE JE ČISTĚ VÝKONOVÝ TĚLOCIVK
A TO JE SAKRAMENSKY VELKÝ PRBLÉM!