tak jak to bylo původně vymyšleno ře tděti půjdou v 6 letech do první třídy prního stupně a pevní sutpen bude mít 4 roky a po čtyřech letech budou mít 10 let a pjdou na druhý stupen, to mělo nějaký smysl, ne smysl z hlediska učivalo které se jakože muselo probrat na prnvím sutpní zákadní školy, nikdy nic se nemséí problém, ale v tom, že od 10 let mají děti již dospělý rozum, t=zazímco před 10 rokem mají dětský rozum
proto dávlao smysl že právě v 10 letech přiuchází druh stupne a s ním náročnější předměty, které děti svým inteliktem zvládnou, nebot už to nejsou děti
jsou za děti jen považovány
_prodlouženíjm prnvího stupně na pět ročníků jsme z žáků udělali infantilní jedince se zpožděním vývojem, což je špatně_
a ted zase jin téma
jak už sem přednesl dříve v dřívějších člíáncích
tak _český jazyk nemá smysl v prostor tam, kde je anglickýž jazyk nebo ciizí jazyk, a obráceně,
_tedy je nesmysl aby na prnvím stupni byl anglický jazyk, když se děti učí twprve česky a je tam český jjazyk
_stejně tak je nesmysl aby na druhém stupni byl český jazyk ,když se uč děti anglcily)
jesltiže se učí anglicky tak česky už musí umět a ně se to teprve učit!
_proto prosazuji zcela uplně zrušení anglitiny naprvním stupn základní škola_y_
_s stejně tak prosazuji zrušení uplné českého jazykana durhém sutpni základní školy
Český jazyk a literatura (ČJ) | 4+1 | 3+2 | 4+1 | 4+ |
Český jazyk a literatura (ČJ) | 4+1 | 3+2 | 4+1 | 4+1 |
takže nic takovho by na druhém sutpni nebylo čímž bych učetřil čtyi hodiny týdně v každým ročníku druhého stupně
__jeslitže se děti učí anglicky, tak čeksuž musí umět!__
Anglický jazyk (AJ) | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | |
Německý jazyk (NJ) | 2 | 2 | 2 | 6 |
_dejme tomu, že chceme být světový, ale hned dva cizí jazyky jsou příliš velkou zátěží pro děti mláděž
_vyjímka vysoce talentovancýh _jedinců právě na jazyky__
dále tammáme matematika, matematika je důležitá ale uplně jiným způsobem ,než je chápána ve škole, kde je v podobě tupých mechanických počtů_na rychlost
to není matematika, to je otrokárka!
_žák by se neměl zabývat _mechanickým tupým počítáním na rychlost, ale měl by být schopný převést svět kolem sebe do podoby matematiky, což je něco uplně jinho!__
dále informatika, ta k modenrí době patří, takeý rozhodně, by se žáci mli učit _pracovat s počítačem.
ale nesmí tam přijít arogantní blbeček, pře_=
který předpokládá, že žáci, kteří nidky neviděli počítač, znamjí vše kolem počítačů do posledních podrobnosti na úrovni vysoké školy výpočetní techniky, aniž by seto kdy učili_ano, přesto to se stalo na načí základní škole_
__i ten dějepis a občanská výchova tam můžouz být a nějaký m zpslsobem patříl což neznamená, že ti musí být nutně známkované předměty, protože žádci
jz_žáci by měli vědět, že ty předměty jsou tam pro ně, a né _proto, aby se na žáky kladli nějaké požadavky_
jak se říkáKDO ZAPOMĚL NA SVOU HISTORII, JE NUCEN SI JI ZOPAKOVAT!__A_
JÁ MYLSÍM, ŽE LIDÉ V ČESKÉ REPUBLICE SI PRVĚ TED OPAKUJÍ HSTORII JENOM SI TO JEŠTĚ NEUVDOMILI NEUVĚDOMUJÍ_JENŽE
DNEŠNÍ DĚJEPIS JE
_NO ŠAK VÍME, IDEIOLOGICY POZMĚNOVÁN_VE PROSPĚCH DNENŠÍCH VLÁDŮ__TAKOVÝ DĚJEPIS UŽ NEMÁ SMYLS_
OBČANSKÁ VÝCHOVA, TAM OPĚT HODNĚ ZÁLOEŽÍ NA OM ,CO SI PŘEDSTAVÍM POD TÍM POJMEM OBČANSKÁ VÝCHOVA, K ČEMU JSOU OBČANÉ JAKOŽE VYHCÉVÁVNÍ
JAKOŽE _OBČANÉ BY MĚLI NĚCO VĚDT, ALE PŘÍČÍ SE MI TEN NÁZEV VÝCHOVA_
OBČANÉ BY MĚLY MÍT NĚJAKÉ PRÁVNÍ A JINÉ POVĚDOMÍ,
ALE OBČANSKÁ VÝCHOVA VE MĚ EVOLUJE NĚCO NEGATIVNÍHO,
OBČANÉ BY MĚLI BÝT INFORMOVÁNÍ, NIKOLIV VYCHOVÁNÍNÍ
_OBČANY VYCHOVÁVAJÍ DIKTÁTOŘI
A VYCHOVANÍ OBČANÉ JSOU POSLUČNÍ BLBEČKOVÉ,
TEDY _NEŘÍKÁM ŽE SE V TOM PŘEDMĚTU NUTNĚ UČÍ NĚCO ZÁVAŽNÉHO
_ALE MINIMÁLNĚ TEN NÁZEV BY SE MĚL ZMĚNIT
__
Fyzika (F) | 1+1 | 2 | 2 | 1 |
__
Fyzika (F) | 1+1 | 2 | 2 | 1 | 20 | 5 |
Chemie (CH) | 2 | 1+1 | ||||
Přírodopis (PŘ) | 2 | 2 | 1+1 | 1 | ||
Zeměpis (Z) | 2 | 1+1 | 1 | 1+1 |
__/KAŽDÝ ŽÁK BY MĚL NĚCO VĚDĚT O SVĚTĚ KOLEM SEBE, TEDA V RÁMCI SVÝCH MENTÁLNÍCH SCHOPNOSTÍ, KTERÉ JSOU HODNĚ ROZLIČNÉ,
_Z HLEDISKA ŽIVOTA BY KLIDNĚ MOHLI JÍT ŽÁCI IHNED PO PRVNÍM SUTPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY NA ÚČNÁK_
PRO ŽIVOT _
MOHOU KLIDNĚ VYCHAT DRUHÝ SUTPEN ZÁKLADNÍ ŠKOLY_
ALE JE FAJN ABY _VŠICHNI LIDÉ VĚDĚLI NĚCO O SVĚTĚ KOLEM SEBE, COŽ JE NĚCO, ČEMU SE PRVNÍ STUPEN MOC NEVĚNUJE, KROM ČEŠTINY AMATEMATIKY TAM NIC NENÍ, A PAK NEJAKÉ TRPAN VÝHOCVY, TEDY Z PRNVÍHO STUPNĚ ROZHODNĚ NIKDO NIC O SVĚTĚ NEVÍ._VÝŠE UVEDENÉ PŘEDMĚTY JSOU TEDY DŮLEŽITÉ, ABY KAŽDÝ VĚDĚL NĚCO O SVĚTĚ KOLEM SEBE, JENŽE TO NARÁŽÍ NA MENTÁLNĚ SCHOPNOSTI MNOHA JEDINCŮ, A NUTNO K TOMU PODOUTKOUT NEPŘÍJEMNOU PRAVODU, SMUTNÝ FAKT,
ŽE JE SÁTLE VÍCE AUTISTŮ, A DNESKA UŽ JE POLOVINA ŽÁKŮ ENTÁLNĚ RETARTOVANCHŮ
mYSLÍM SI ŽE STÁT BY SE MĚL ZABÍVAT TÍM, PROČ JE TOLI MENTÁLNĚ RETARTOVANCÝH DĚTÍ A SITUALCI ŘEŠTI,
OSAHLIT PŘÍČINU A ŘEŠIT SITUACI.
SPRÁVNCÍ STÁT BY MĚL TAK FUNGOVAT, SPRÁVNÝ STÁT BY SE MĚL O TO ZAJÍMAT, AE NEZAJÍ
ALE NÁŠ STÁT SE O TO NEZAJÍMÁ
PROTOŽE NÁŠ STÁT NENÍ SPRÁVN, NÁŠ STÁT JE NAOPAK TEN STÁT KTERÉMU TO PŘESNĚ TAKTO VYHOVUJE
NAŠEMU STÁTU VYHOVUJE LDYŽ JSOU LIDÉ HLUPÍ, TO CO NÁM VLÁDNOU CHTĚJÍ ,ABY BYLY LIDÉ CO NEJLOULĚ
NEJHLUPĚJŠÍ,
COŽ SE PROJEVUJE NEJENOM VE ŠKOLSTVÍ
KTERÉ JE DEGRADOVÁNO
AE _ TAKÉ NA TOM, ŽE JIŽ DĚTI, KTERÉ DO ŠKOLY NASTUPUJÍ, JSOU PONĚKUD HLOUPÉ
A _JÁ MÁM POVINNOST IGNOROVAT TEN FAKT, ŽE DO ŠKOL NASTUPUJÍ PONĚKUD HLOUPÉ DĚTI, PROTOŽE
PAK UŽ UAČÍNÁ KŘIŘ O KONSPIRAČNÍCH TEORIÍCH
_JSME TEN SPROSTÝ SEZLÁT KTERÝ PODLÉHÁ PONSPIRANČM TEORIÍM
A SAMOTNÝ FAKT, ŽE JSOU DĚTI PONĚKUD HLOUPÉ, JE KONSPIRANČÍ TEOREI, MÁM POVINOST SE TVÁŘÍT, ŽE JOSU DĚTI GENIÁLNÍ, KDYŽ TOMU TAM NENÍ.
_JÁ MÁM TENDENCI HODNĚ NADÁVAT NA UŠITELE A HODN NADÁVAT NA ŠKOLSTÍV A UČITLEÉ A I=ŠKOLSTVÍ SI TO ZADLOUŽÍ
NICMÉNĚ
_JSOU TADY TY PONĚKUD _HLOUPĚJŠÍ DĚTI,
DĚTI HLOUPĚJŠ, NEŽ DĚTI Z MINULOSTI
DĚTI MAJÍ NNIŽŠÍ INTELEKT
A TO JE PROSTĚ FAKT
_UČITLEÉ BY MOHLI BÝT LEPŠÍ, ŠKOLA BYM OHLA BÝT LEPŠÍ ALE
_JESLTI ŽE JSOU DĚTI MENTÁLNĚ RETADOVANÉ, TAK TO JE SAKRAMENSKY TĚŽKÉ.
POKUD MÁMTE PRACOVAT S MENTÁLNĚ RETARDOVNAÝMI DĚTMI TAK TO JE NEŘEŠITELNÁ SITUACE.
A Z OPAČNÉ STRANY I UČITLEÉ JSOU MENTÁLNĚ RETARDOVNAÍ.
MENTÁLNĚ REARDOVNAÉ DĚTI UČÍ MENTÁLNĚ RETARDOVNAÍ UČITELÉ_, TAK JAK TO MÁ VYPADAT?_
JE TO SMUTNÁ REALITA DNENŠÍCH DNÍ_
PROSÍM, HLAVNĚ SI UVĚDOMTE, ŽE ŠESTIKOLICE, TEDY PĚTIKOALICE PLUS BABIŠ, JSOU TI, KTERÝM VYHOVUJE, ŽE JSOU VŠICHNI LIDÉ DEMENTNÍ!_JÁ VĚŘÍM TOMU, ŽE INTELIGENTNÍ LIDÉ SI TO UŽ UVĚDOMUJÍ, ALE TI OSTATNÍ?
VOLIČI ŠESTIKOALICE, BY SI MUSELI PŘIZNAT, ŽE JSOU PONĚKUD HLOUPĚJŠÍ, COŽ SI Z PSYCHOLOGICKÝCH DŮVOD NEMOHOU PŘIZNAT, NEBOT BY SE CÍTILI, ŠPATNĚ, A PROTO SI RÁDI BUDOU NALHÁVATM ŽE JSOU INTELIGENTNÍ A BUDOU VOIT TY, KTERÝM VYHOVUJE, ŽE JSOU VŠICHNI DEMTNNÍ.
_JÁ SI NEODPUSTÍM TU JKOŽE ZLOU KONSPIRACI
ALE VÍTE CO TO JE REGRES?
TO ZNAMEN, ŽE DÍTĚ JIŽ MÁ NĚJAKÉ SCHOPNOSTI, A PAK NASTANE REGRES A TY SCHOPNOSTIZ NIČEHO NIC ZTRATÍ
NAPŘÍKLAD DÍTĚ JIŽ MLUVÍ A Z NIČEHO NIC PŘESTANE MLUVIT A ZA DVA ROKY ZA ZAÍNÁ OPĚT UČI MLUVIT, JAKO KDYBY NIKDY PŘEDTÍM NEMLUVILO
_DĚJE SE TO NEUSTÁLE OHROMNÉHO POČTU DĚTI A VŠICJNI SE TVÁŘÍME, ŽE JETO NAPROSTO NORMÁLNÍ, ALE TO NENÍ NORMÁLNÍ!_
DOBŘE _UŽ SME TOHO NAPSLA HODNĚ TAKEÝ NASTAVÍM VEČEJNOU RUBLIKUNASTAVENO POITKA_NASTAVÍMKLIČOVÁSLOVANASTAVENO_ZAČPSA+48ODINPŘEPSÁNO