zde vidíte
https://www.zsnasavrky.cz/ucebni-plan-pro-i-stupen/
kolik hodin je na prvním stupni zš
_>
Celkový týdenní počet hodin | 20 | 22 | 25 | 25 | 26 |
<_pro tak malé děti je to absurdně mnoho a další hodiny musí trávi
t školou doma, když dělají vypracovávají sálodlouhé domácí úkoly_
navíc počet _vyučovacích hodin je vysoký navzdory do =tomu
_že se vlastbně
ve skutečno
skutečnosti nemají co učit a vytváří je práce pro práce, děti se samoúčelně zaměstnávají jen aby měly co dělat!
_
a yní zbytečné podrobnosti českého jazyka je 33/5_+8/5_
hm vybralsem siblbou školui kde tonení napsané jedním číslem, což by bylo lepší
_ze školy kterou sem su vybral minule posůeně
:to bylo cirka 9 hodin týdně českého jazyka jKO PRŮM+R ZA PRVNÍ STUPEN
_PROČ TOLIK?
_PRO MĚ JE TO NESMYSLNĚ MNOHO, KDYŽ ANI ANGLICKÉHO JAZYKA NENÍ TOLIK HODIN A ANGLICJY DĚTI SKUZHREČNĚ NEUMÍ, ZATÍM ČESKY UMÍ,KDYŽ E TO JEJICH RIDNÝ JAZYK A TOLIK HODIN CO SE UČÁ SVŮJ VLSADTNĚ RODNÝ JAZYK JE S PROMINUTÍM ŠAŠKOVÁNÍ!_ANGLIŠRTINA PRO TAK MALÉ DĚTI NA PRNÍ STUPEN NEPATZŘI
_MATEMATIKJA, DEJME TOMU, A
LE MĚLA BY VYPADAT JINAK, NEŽ CYPADÝ.
_INFIRMATIJA V 4 5 TŘÍDĚ TO JE OK, TO ZŽ JSOU DĚTI DOSTATEČNĚ ZRS_LÉ
A TECHNICKY VZATO ZÁKLADNÍ PRÍCE S POČÍTAČEM JE JEDNODUŠŠÍ NEŽ ANGLIŠTINA_CO TO JE ZA PŘEDMĚT
Náš svět?_Náš světNáš světNáš svět_
NWCHÁPU!
_ASI JE TO PRVOUKA_
BUDU TO POVAŽOVAT ZA ORGANIZAČNÍ PŘEDMĚT
_Hudební výchova_JE NĚCO UPLNĚ JINÉHO NEŽ HUDBA NEBO TAKO VÝZNAMOVĚ N+CI JINÉHO NEÝ ZPĚV
_HUDBA MÍ SMYSL TEHDY KDYŽ NĚKOMU DĚLÁ RADOST__ZPĚV MÁ SMYSL KDYŽ NĚKOMU PSYCHICKY POMÁHÁ
A MŮŘEMNE TO ROZDĚLIT NA POSLUCHAČE A _TY KTEŘÍSAMI HRAJÍ A ZPÍVAJÍ
A OPĚT, NĚKOMU UDĚLÁ__
RADOST KDYŽ MŮŽE HRÁT NEBO ZPÁVAT A NĚKOMU UDĚLÁ RADOST KDYŽ MŮŽ POSLOUCHAT
PŮV
NĚKOMU UDĚLÁ RADOST KDYŽ SI HUDBU POSLECHNE A NĚKOM U KDYŽ JI SÁM VYTVÍŘÍ_
_NĚKOMU DĚLÁ RADOST KDYŽ SI POSLECHNE, NĚKOMU
KDYŽ ZPÍVÁ/VTVÍŘÍ HUDBZ
,ALE NĚKOMU NEUDĚLÁ RADOSTZ NIC Z TOHO,
KRIM TOHO ZÁLEŽÍ NA SITUACI, NĚKDO U=MŽE MÍT NÁLADU _JEN NĚKDY A NĚKFDY NE
_A NA KAŽFÉHO TOMŮŽE PŮSIBIT UPLNĚ JINAK
_NĚKOMU TO ZVEDME NÁLADU A NĚKOMU NE_
NAVÍC ČLOVĚK SO OBYKLE SÁM VYBÍRÁ CO BUDE VÁPVAŽ_
CO BUDE ZPÍVAT,
CO BUDE POSLOUICHAT_
VE ŠKOLE SI NWVYBÁRÁ NIC_
JAK ZNÁMO, ALESPON INTELIGENTNÍ LIDÉ VÍ, ŽE ŠKOLA DOKÁE ZNECHUTIT KAÝŽDÝ PŘEDMĚT.
_TAKOVÉ JE TOI I S HUDBOU.
_POVINNÝ ZPĚV _KAŽDÉHO ZNE_CHTÍ_MŮ TOTTÍŽ APLIKOVAT NaVýtvarná výchovaTělesná výchovaPracovní činnosti_
jaké pracovní činosti? s jakým záměrem? jakým smyslem?
_jako člověk by měl něco umnětm ale nejprve musí být nějaký smysl, jaký důvod, a né, jen aby tam něco bylo nebo m jen aby toho bylo co nejvíc, nebo jen aby se neflákali
nebo dokonce jen aby se ti blbečkové neflákali_a tělocvik je spojen s tělesnám týráním žáků, ba co víc , s tělesným týráním dětí!_a neměl bych noc proto nějaMÉMU ROZVOJI
OBRATNOSTI
A NEBO REHABILITAČNÍM CVIKŮM TĚŽKOPOHYBLIVÝCH PACIENTŮ ŽÁKŮ _PACIENTŮ DĚTÍ
_NĚJAKÝ REHABILITAČNÍ TĚLOCVIK ZA ÚČELEM NAROVNÁNÍ KŘIVÉ PÁŘE_
PÁTEŘE_
ALE O TOM TĚLOCVIK VŮBEC NENÍ!
JENŽE O TOM TĚLOCVIK VBEC NENÍ, TEN JE JENOM O TĚLESNÉM TÝRÁNÍ!_
DEJME TOMUM ŽE PRVNÍ HODINA BUDE ČESKÝ JAZYK KAŽDÝ DEN V TÝDMNU, PAK BDE 5HODIN ČESKÉHO JAZYKAÁPU, PROČ BY JICH MĚLO BÝT 9_DEJME TOMU ŽE DRUH= BUDE MATEMATIKA
_A TŘETÍ BUDE POKAŽDÉ NĚCO JINÉHO
_>Náš svě<_NEVÍM CO TO JE
SICE NEVÍM CI TO JE, ALE MOHLO BY TO BÝT V PRVNÍM DNU V TÝDNU, JEN JEDNA HODINA
__PRAKTICKY VŠE CO JE VE ŠKOLE SE DÁ RESUKOVAT NA POLOVINU,
ASI JAJO KDYŽ MÁTE NĚJAKÝ 12DÍLNÝ SERIÁL 6DÍLNÝ SERUIÁL A 3 DÍLNÝ SIERÁL
KAŽDÝ SERIÁL _SE DÁ NATOLI_=_
NATOČIT JAKO DVACÍCTIDÍLNÁ NEBO ŠESTIDÍLNÝ NEBO TŘÍDÍLNÝ
_VŠW_=_VŠE
SE DÁ ZRDUKOVAT_NA T NEJPODSTATNĚJŠÍ_
CO SE TÁČE HUDEBNÍ VÝCHOVY, TA BY SE MĚLS ROIZVÁJET ENDIVIDUÁLNĚ V TĚCH RODINÁCH KDE MÁ NĚJAKOU TRADICI, A NIKOLIV VE ŠOLE,
ALE V RÁMCI ŠKOLY BYCH MOHL _PŘISTOUPIT NA TO ŽJAKÉPROCHÁZEJÍSTRÁNKJY?JAKÉF7_
MOHL BYCH PŘISTOUPIT NA TO,M ŽE BUDE VE ŠKOLE HUDEBNÍ VÝCHVA JAKO KROUŽEK.
JAKO DANOVÝ POPLATNÍCH NYCH MĚL CHTÍT ZRUŠENÍ HUDEBNÍ VÝCHVY BEZ NÁHRAFY, PROTŽE HUDEBNÍ VÝCHOVA STOJÍ NĚJAKÉ PENÍZE A NÉ ŽE NE!_NICMÉNĚ BYL BYCH OCHOTEN POMINOUT TY NÁKLADY A TÍMPEDEM PŘISTOUPIT NA HUDEBNÍ VÝCHOVU V PODOBĚ KROUŽKU
VOLNOČASOVÉHO KROUŽKU_
_JE VŠAK PRO MĚ NAPROSTO NEPŘIJATELNÉ, ABY HUDEBNÍ VÝCHOVA BYLA PŘEDMĚT!_TOTÉŽ PLATÍ PRO VÝTVARNOU VÝCHVU
TYTO KROUŽKY BY BYLY SAMOZŘEJMĚ PRO DĚTI BEZPLATNÉ, ALE NEBYLY BY POVINNÉ A TO JE VELMI DŮLEŽITÉ
TEDY POKUD BY TO NEJAKÉ DĚTI SKUTEČNĚ CHTĚLI
_TAK BY MĚLI MOŽNOST_
PŮV POUD BY TO NĚJAKÝM DĚTEM DĚLALO RADOST
TAK BY MĚLI MOŽNOST
__/_MĚLY BY OŽNOST, ALE NE POVINNOST__
Hudební výchova |
BY MOHL BÝT KROUŘEK JAKO TŘRZÍ HODINA V ÚTERÁ
__Výtvarná výchova JAKO TŘETÍ HODINA VE STŘEDU KROUŽEK
Pracovní činnostPracovní činnosti
Pracovní činnostiCTRLC NEFUNGOVALOPracovní činnost_BY BYL
KRROUŽEK ZAS DALČÉ DEN_TEDY VE ČGV RTEK_
__A
Tělesná výchova
BY HYPOTECK_Y
MOHLA VÝT V PÁTEK, OPĚT JAKO KROUŽEK, AKORÁT ŽE MI TOI NEDÁVÁ VŮBEC ŽÁDNÝ SMYSL, PROČ BY DĚTI POTŘEBOVALY NĚJAKÉHO ASISTENTA K TOMU, ABY SPORTOVALY?
NECHÁPU!
MĚLO BY TO SMYSL
V NĚJAKÝCH NEZEP=
MĚLO BY TO MOŽNÁ SMYSL V NĚJAKÝCH NEZEZPEČNÝCH SPORTECH, KDE BY UČITEL DOHLÍŽEL NA TOM ABY SE NIKOMU NICNESTALO, ALE JAK VÍME V PRAXI , TAK UČITEL JE TEN NAPROSTO POSLEDNÍ KDO BY DOHLÁŽELNEBO KOHO BY ZAJÍMALO, JESLISE NĚKOMU NĚCO STANE._
PŮV JE TEB UPLNĚ POSLENÍ, KOHO BY NĚCO ZAJÍMALO_/NĚCO*_
_NU A ANGLIČTINA PROTAKMALÉ DĚTI NENÍ_TUDÍÁŠ
SEM DOCÍ_LIL
TOHO, ŽE BY BYLO ZA CEKÝ TÁDEN _JEN 15
VYUČOVACÍCH HODIN A TO BY TŘETÍ HODINA BYL KJROUŽEK, KAM BY NIKDI NEMUSEL
_JZ
20 | 22 | 25 |
_TEDSY TYTO VYSOKÉ ČÁSLA VÝČE BYJIŽ NEPLATILY BYLY BY TO TŘI _PATNÁCTKY
A TO VČETNĚ KROUŽKŮ__VE 4,TŘÍDĚ JE PAKVELMI SPECIÁLNÍ PŘEDNĚR _
Vlastivěda |
<=JIŽ N ZAČ Ř_
K ČEMU TO JE? JE TO NUTNÉ?
_PAMATUJU SI, ŽE JE TO SMĚS ZEMĚPISU ČESKÉ REPUBLIKY, _DĚJEPISU ČESKÉ REPUBLIKY_A POVĚSTÍ ČESKÉ REPUIBLIKY_PRINCIPIELNĚ JE TO ZBTEČNÝ PŘED MĚT, PROTOŽE NA DURHÉM STUPNI JE ZEMĚPIS JKO SAMOSTTNÝ PŘEDMĚT AKORÁT ŽE CELOSVĚTOVÝ ZEMĚPIS _,STEJNĚ Tk je na durhým stupni dějepis jko samotatný předmt akorát že celosvětový, což ale neznamená, že by tam nebyla české rpeublika respektive puezmí dnenší české rpeubliky_jeidné co na druhém stupní není jsou pověsti, tedy všechny předměty druhého stupn jso striktně faktické, tedy žádné pověsti,
takže o praotci čechovi se učí jen ve vlastivěd._teda tak jsme to měl já_ale ano, i na druhém sutpni byly pověsti, něco o řeckých pověstehc, keré jsou krásné, ale jen jako_neušilo se o nich tak jako kdyby to mělo být doopravdy
_zatím co na prnvím stupni o _českých povestech se učilo tak, jako by to mělo být dooprady, což je z principu chba
_ale abyhc se do toho nezabořoval
pův neza_břdával_
_kdyby nebyla na prnvím stupni vlasati věda tak se vůbec nic nestal
nestane a p
to proto že je na druhém stupni zeměpis a dějepsi_
vyvstává se otázka zda by se mělo učit o vlasti nebo rovnou o celé světě včetně vlasti, a vlasti jako součástí světa_, nikoliv vlasti beze světa
nikoliv vlasti samostatně beze světa_co se týče hodin v rozvrhu hodin, tak bych tu vlasti vědu mohl dát místo hudební výchovy která by ve čtvrt třídě prostě už nebyla takže bych zase splnil oněch 15 hodin všech vyučovacích hodin týdně
_
Přírodověda |
nuže vlastně platí to smaé co o vlastivědě.
_zde teda se nejedná o přírodu československa nebo čeksa ale jednaá se o to smaé v tom smyslu, že na durhém stupni_to má svoji náhradu_
_přírodověda je vlastně přírodo věda tedy přírodní věda
_a ta se na druhém stupni rozdělí na přírodopis a fyziku a chemii_částečně i zejěpis_
klik_opět neí problém dát tu _přírodovědu místo _výtvarné výchovy nebo místo tělocviku a zachovat tak _týdenní počet hodin 15_více hodin má smysl jen pro někteřé děti které z někého důvodu potřebují zaopatřovací ústav, takže v rámci zaopatřovacího ústavu by mohli být ve kšole déle, což nezmaneá, že by se ale museli povinně něco učit__
Informatika |
_by mohla být místo__Pracovní činnosti__nebo _by to mohlo být mohla být
šesnáctá týdenní hodina
i tak by těcj vyučovacích hodin bylo celkově mnohem méněn že dnes.__a ted je otýzka_
jeslti _by těch hodin _které ty hodiny
by měli být povinné a ne
Tedy v žádném případě by neměli nýt povinné výchovy, to sem již uvědl na začítku tohoto člnku.
A ted je otázka zda by měla být povinnná vlastivěda a přírodověda, _to má dvě roviny problému_
první ho=rovina
je jeslti by to dě_ti měli znát nebo ne měli
_ale když is odpovíme že ano, tak stejně není důvod, aby to bylo povinné n_a prvním stupni v podobně vlastivědy, a přírodovědy, když to na druhém stupni nahradí jiné předměty,
a jesltiže budou povinné ty jiné předměty na druhém stupni tak není nutné_
aby byly povinné na prnvím stupni vlasti věda a přírododvědya
vlastivědy a přírodovědy<=bez insp předchoz _ř__ted si včímám
ře ve čtvrté třídě již není Náš svět_tedy informakika by mohla být v pondělí kde by již nebylNáš svět_takže celkový počet _hodin bymbyl zase15 týdenních_a nemusleo by se kvůli Náš svět nic_teda kvůli infornatika nic rušit_další otýka je jeslti má být pět třít tedy pět ročníku naprnvím stupni je to naprosot zbytenčé protože bylo dřív t_=čtyři ročníky afungovlao to taky__
začpsa_+48hodinpře_
přepsáno 10na12_
101010101010101010101010101010