ANGLIČTINA NA PRVNÍ STUPEN NEPATŘÍ

10. únor 2025 | 20.50 |
blog › 
ANGLIČTINA NA PRVNÍ STUPEN NEPATŘÍ

A ČEŠTINA NEPATŘÍ NA DRUHÝ STUPEN_!

PROČ?

BU%D SE ČLOVŠK UČI_SVŮJ RODNÝ JAZY, NEBO SE UČÍ CIZÍ JAZYK, OBOJÍ NAJEDNOU JE BLBOST!

_POKUD SE UČÍ CUZÁ JAZY VE CHVÍLI, KDY NEUMÍ SVŮJ RODNÝ, JE TO ŠPATNĚ,

:POKUD SE UČI RODNÝ JAZY BE CHVÍLÍ, KDY SE UČÁ ANGLICKÝ JAZYK, JE TO ŠPtně!

_musíme se nějak domluvit na tom, kdy dítě svůj rodný jszy již ovládá a kdy jej ještě neovládá.

_

jakmile dítě ovládá svůj rodný jazyk, pak je čas, aby se u_čilo

cizí jazyk

_oovšem jakmile se učí cizí jazyk, tak by v rouvrhu neměl být již žádý český jazyk, protože ten přeci již umí!

_tím neříkám, ve kterém omentu umí dítě česká jazykm možná nad tím budu uvažovat v jiném článku, ale v tomto ne.

v tpmto článk říkám jen ti, že je mesmysl, mít v rozvrhu hofin český jazyk a anglický jazyk součaně,

respektivce je vlbost mít v rozvrhu hodin rodný jazyk a sooučasně cizí jazykm bud jedni a neo druhé, obojí naráz nedává smysl:!_zároven součadn ě říkám, že rodný jazyk by se měl člověk učit jako první.

dejme tomu, že s dítě bude učit svůj rodný jazyk celou zákl:

celý první stupen_potom logicky celý první stupen nebude mít žádný cizí jazyk v rozvrhu hodin_

a na druhém stupni se bude učit _cizí jazykm ve všech ro_čnících druhého stupně,

což ale znamená, že už na druhém stupni základní školy nesmí být český jazyk!pp

zveřejním _zítra za 24hofin od začpsaní tose zvědabý jaktobudefubgovatprívěsem 09_celéozn apřep _10

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář