A ČEŠTINA NEPATŘÍ NA DRUHÝ STUPEN_!
PROČ?
BU%D SE ČLOVŠK UČI_SVŮJ RODNÝ JAZY, NEBO SE UČÍ CIZÍ JAZYK, OBOJÍ NAJEDNOU JE BLBOST!
_POKUD SE UČÍ CUZÁ JAZY VE CHVÍLI, KDY NEUMÍ SVŮJ RODNÝ, JE TO ŠPATNĚ,
:POKUD SE UČI RODNÝ JAZY BE CHVÍLÍ, KDY SE UČÁ ANGLICKÝ JAZYK, JE TO ŠPtně!
_musíme se nějak domluvit na tom, kdy dítě svůj rodný jszy již ovládá a kdy jej ještě neovládá.
_
jakmile dítě ovládá svůj rodný jazyk, pak je čas, aby se u_čilo
cizí jazyk
_oovšem jakmile se učí cizí jazyk, tak by v rouvrhu neměl být již žádý český jazyk, protože ten přeci již umí!
_tím neříkám, ve kterém omentu umí dítě česká jazykm možná nad tím budu uvažovat v jiném článku, ale v tomto ne.
v tpmto článk říkám jen ti, že je mesmysl, mít v rozvrhu hofin český jazyk a anglický jazyk součaně,
respektivce je vlbost mít v rozvrhu hodin rodný jazyk a sooučasně cizí jazykm bud jedni a neo druhé, obojí naráz nedává smysl:!_zároven součadn ě říkám, že rodný jazyk by se měl člověk učit jako první.
dejme tomu, že s dítě bude učit svůj rodný jazyk celou zákl:
celý první stupen_potom logicky celý první stupen nebude mít žádný cizí jazyk v rozvrhu hodin_
a na druhém stupni se bude učit _cizí jazykm ve všech ro_čnících druhého stupně,
což ale znamená, že už na druhém stupni základní školy nesmí být český jazyk!pp
zveřejním _zítra za 24hofin od začpsaní tose zvědabý jaktobudefubgovatprívěsem 09_celéozn apřep _10