STÁLE BUDU VYHCÁZET Z https://www.zs1maje.cz/hodinove-dotace-predmetu
POKUD_
BY MĚ ZÁLEŽELO NA TOM, ABYHC UMĚL SKVĚLE ANGLICKY A CHODIL JEŠTĚ DO ZÁKALDNÍ ŠKOLY
TAK BYCH CHTĚL 9HODIN ANGLIŠTINY A 3 HODINY ČEŠTINY _, NIKOLIV 3 HODINY ANGLIČTINY A 9HODIN ČEŠTINY, ČESKY BYCH SE NEPOTŘEBOVAL NAUČIT PROTOŽE BYCH TO PŘEDE UMĚL JAKO RODILÝ MLUVČÍ
A NA TOM JDE VIDĚT NEEFEJTIVITA Š_KOLSTVÍ_
PREJ JE INVESTICE DO VZDLĚÁNÍ _TO NEJLEPŠ INVESTICÍ
PREJ
__JAK MŮŽE MÍT SKVĚLÁ INVESTIXE DO VÝUKY ČESKÉHO JAZYKA, KTERÝ PŘECE UMÍM, KDYŽ JSEM RODILÝ MLUVŠÍ?
_A POKUD BYCH SE ZABÝVAL PODRUŽNOSTÍ JAKO JE PRAVOPIS, KDE VĚTŠINA DOSPĚLÉ POPULACE UDĚLÁ OBČAS NĚJAKOU PRAVOPISNOU CHYBU, JAK SJE TEN PRAVOPIS ČESKÝ ZKUZVENĚ SLOŽITÝ, TAK SE MUSÍM PTÁT, JAKOU EKONOMICKOU NÁVRATNOST MÁ INVESTICE DO LETITÉHO _
TRÉNOVÁNÍ PRAVOPIDU?__
tedy _lidé budou vydlěávat stejně peněz bez hledu na to, jeslti budou umět pravopis jen na 75% nebo na 9
90 až 99%_
stále budou mít ty samé výplaty_
přičemž _na 100% neumí pravopis nikdo což je komické ale jeto tak__
na druhé straně se mi nezdá správné každého nudit do výuy cizích jazyků a už vůbec ne od prnvího ročníku, škola by mlěa být co nejsvbodnější, což také znamená, že bychom neměli _ideálně nikoho do ničeho nu
tit
a ne_ideálním
neideálním případě_
at je to alespon:co nejméně toho, čemu se nedá vyhnout__ jdu publjkovat s časem začátku psní
datumem časem začátku psnaí